I heb een kleine proefbestelling bij denkbeter.nl gedaan.
Pluspunten:
- website ziet er goed uit;
- een flinke aanbod aan nootropics;
- gratis verzending;
- lage prijzen;
- snelle en discrete levering;
- veilige betalingsmethoden
Minpunten:
- Totaal anoniem;
- De erbij geleverde COA's stelden niets voor.
Helaas hebben de twee minpunten me doen besluiten om mijn aankoop niet te consumeren. Ik zal mijn volgende bestellingen weer in de VS moeten plaatsen. Ik ben daar meer kwijt aan verzendkosten en aan invoerrechten en moet veel langer op de verzending wachten, maar dankzij hun betrouwbare COA en openheid heb ik vertrouwen in de kwaliteit van hun produkt. En kan ik het met een gerust hart innemen.
Hoi Spider
Vervelend om te lezen dat je bestelling niet bevalt. Bij ons geldt, niet tevreden, geld terug. Als je via de website je order nummer door geeft dan maak ik het direct in orde.
Wat de COA's betreft. De leveranciers gegevens worden van de COA verwijderd ivm concurrentie en misbruik des gewenst zijn meer gegevens zoals het originele coa en de HNMR test resultaten beschikbaar, Een third party COA is op dit moment helaas niet beschikbaar maar de producten worden alleen ingekocht van betrouwbare leveranciers. Ik ben op zoek naar een geschikte partij die dit tegen een betaalbare prijs kan doen maar doordat de marges op de Nederlandse websites vrij laag liggen kan dit betekenen dat de product prijs omhoog moet en dat heeft lang niet iedereen er voor over.
Mocht ik verder iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik het wel.
Met vriendelijke groet
denkBeter
Edited by denkBeter, 30 July 2013 - 05:10 PM.